Publication:
Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Цзун, Лю Вень

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

В статье рассматриваются проблемы будущих учителей музыки вокальной и формирования педагогического мастерства, предлагает свои основные характеристики, выяснение его роли в анализе состояния культурного и образовательного пространства, при заполнении его духовного потенциала в обществе.
The article considers the problem of future music teachersvocal and pedagogical skills formation, proposes its essential characteristics, elucidation of its rolein the analysis of the state of cultural and educational space, in filling its spiritual potential in society.

Description

Keywords

вокально-педагогическое мастерство, методическая подготовка, специальные умения, навыки, обмен опытом, традиции, воспитание, культурное наследие, чистота интонирования, вокальный слух, способности, взаимодействие«преподавателя-студента», vocal pedagogical skills, methodological preparation, special abilities, skills, experience exchange, traditions, education, cultural heritage, purity of intonation, vocal hearing, abilities, interaction “teacher-student”

Citation

Лю Вень Цзун. Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики / Лю Вень Цзун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. – Вип. 17 (22). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – C. 121-125.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By