Publication: Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики
Loading...
Date
Authors
Цзун, Лю Вень
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Abstract
В статье рассматриваются проблемы будущих учителей музыки вокальной и
формирования педагогического мастерства, предлагает свои основные характеристики,
выяснение его роли в анализе состояния культурного и образовательного пространства, при
заполнении его духовного потенциала в обществе.
The article considers the problem of future music teachersvocal and pedagogical skills formation, proposes its essential characteristics, elucidation of its rolein the analysis of the state of cultural and educational space, in filling its spiritual potential in society.
The article considers the problem of future music teachersvocal and pedagogical skills formation, proposes its essential characteristics, elucidation of its rolein the analysis of the state of cultural and educational space, in filling its spiritual potential in society.
Description
Keywords
вокально-педагогическое мастерство, методическая подготовка, специальные умения, навыки, обмен опытом, традиции, воспитание, культурное наследие, чистота интонирования, вокальный слух, способности, взаимодействие«преподавателя-студента», vocal pedagogical skills, methodological preparation, special abilities, skills, experience exchange, traditions, education, cultural heritage, purity of intonation, vocal hearing, abilities, interaction “teacher-student”
Citation
Лю Вень Цзун. Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики / Лю Вень Цзун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць. – Вип. 17 (22). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – C. 121-125.