ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Табачник, Дмитро Володимирович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-10-06T09:55:13Z | |
dc.date.available | 2016-10-06T09:55:13Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Табачник Дмитро Володимирович Виступ на форумі міністрів освіти європейських країн «Школа XXI століття: Київські ініціативи» 23 вересня 2011 / Дмитро Володимирович Табачник // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 14-24 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11416 | |
dc.description.abstract | Готовиться к будущему - это и есть первая функция образования. Мы определили семь направлений евроинтеграции среднего образования: 1. Наивысшее образование - это дошкольное образование. 2. Historia est magistra vitae (История - это школа жизни!). 3. Толерантность - новая идеология европейской молодежи. 4. Через язык к взаимопониманию. 5. ІКТ - образование без границ. 6. От школ-партнеров к партнерам-странам. 7. Новому образованию Европы - новый европейский учитель. Основным заданием для всех нас является сохранение Человека и человечности, гуманистических ценностей и культуры. Ради этого мы должны возродить духовную сущность образования. И начинать нужно с учителя. | ua |
dc.description.abstract | Підготовка до майбутнього - це і є перша функція освіти. Ми визначили сім напрямків євроінтеграції середньої освіти: 1. Найвища освіта - це дошкільна освіта. 2. Historia est magistra vitae (Історія - це школа життя!). 3. Толерантність - нова ідеологія європейської молоді. 4. Через мову до взаєморозуміння. 5. ІКТ - освіта без кордонів. 6. Від шкіл-партнерів до партнерів-країнам. 7. Новому утворенню Європи - новий європейський вчитель. Основним завданням для всіх нас є збереження Людини і людяності, гуманістичних цінностей і культури. Заради цього ми повинні відродити духовну сутність освіти. І починати потрібно з учителя. | ua |
dc.description.abstract | The first function of education Is to prepare for the future. We identified seven directions of secondary education integration to Europe: 1. Higher Education is a pre-school education; 2. Historia est magistra vitae (History is a school of тег); 3. Tolerance is а new ideology of European youth; 4. A language for understanding; 5. Information and communication technologies - Education Without Borders; 6. From partner-schools to partner-countries; 7. New European teacher for new European education. Our main task is to preserve а human and humanity, humanistic values and culture. For this we need to revive the spiritual essence of education. And has to begin with the teacher. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | образование | ua |
dc.subject | евроинтеграция | ua |
dc.subject | учитель | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | євроінтеграція | ua |
dc.subject | учитель | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | integration to Europe | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.title | Виступ на форумі міністрів освіти європейських країн «Школа XXI століття: Київські ініціативи» 23 вересня 2011 | ua |
dc.type | Article | ua |