Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виступ на форумі міністрів освіти європейських країн «Школа XXI століття: Київські ініціативи» 23 вересня 2011

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Табачник, Дмитро Володимирович
dc.date.accessioned 2016-10-06T09:55:13Z
dc.date.available 2016-10-06T09:55:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Табачник Дмитро Володимирович Виступ на форумі міністрів освіти європейських країн «Школа XXI століття: Київські ініціативи» 23 вересня 2011 / Дмитро Володимирович Табачник // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 14-24 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11416
dc.description.abstract Готовиться к будущему - это и есть первая функция образования. Мы определили семь направлений евроинтеграции среднего образования: 1. Наивысшее образование - это дошкольное образование. 2. Historia est magistra vitae (История - это школа жизни!). 3. Толерантность - новая идеология европейской молодежи. 4. Через язык к взаимопониманию. 5. ІКТ - образование без границ. 6. От школ-партнеров к партнерам-странам. 7. Новому образованию Европы - новый европейский учитель. Основным заданием для всех нас является сохранение Человека и человечности, гуманистических ценностей и культуры. Ради этого мы должны возродить духовную сущность образования. И начинать нужно с учителя. ua
dc.description.abstract Підготовка до майбутнього - це і є перша функція освіти. Ми визначили сім напрямків євроінтеграції середньої освіти: 1. Найвища освіта - це дошкільна освіта. 2. Historia est magistra vitae (Історія - це школа життя!). 3. Толерантність - нова ідеологія європейської молоді. 4. Через мову до взаєморозуміння. 5. ІКТ - освіта без кордонів. 6. Від шкіл-партнерів до партнерів-країнам. 7. Новому утворенню Європи - новий європейський вчитель. Основним завданням для всіх нас є збереження Людини і людяності, гуманістичних цінностей і культури. Заради цього ми повинні відродити духовну сутність освіти. І починати потрібно з учителя. ua
dc.description.abstract The first function of education Is to prepare for the future. We identified seven directions of secondary education integration to Europe: 1. Higher Education is a pre-school education; 2. Historia est magistra vitae (History is a school of тег); 3. Tolerance is а new ideology of European youth; 4. A language for understanding; 5. Information and communication technologies - Education Without Borders; 6. From partner-schools to partner-countries; 7. New European teacher for new European education. Our main task is to preserve а human and humanity, humanistic values and culture. For this we need to revive the spiritual essence of education. And has to begin with the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject образование ua
dc.subject евроинтеграция ua
dc.subject учитель ua
dc.subject освіта ua
dc.subject євроінтеграція ua
dc.subject учитель ua
dc.subject education ua
dc.subject integration to Europe ua
dc.subject teacher ua
dc.title Виступ на форумі міністрів освіти європейських країн «Школа XXI століття: Київські ініціативи» 23 вересня 2011 ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу