Предметом дослідження виступила система підготовки дзюдоїстів-ветеранів з
застосуванням інтерактивних методів педагогічного впливу. Складний характер професійно-особистісного розвитку дзюдоїстів-ветеранів на основі застосування інтерактивних методів педагогічного
впливу зумовив застосування системно-функціонального підходу, а також використання історико-логічного
і психолого-педагогічного аналізу проблеми, що розглядається. При проведенні дослідження використовувалися
концепції і теорії, представлені в працях вітчизняних і зарубіжних вчених і практиків, які досліджують
психолого-педагогічні проблеми технічної і психологічної підготовки ветеранів спорту та їх саморозвитку.
Встановлено позитивний характер взаємовпливу спортивної діяльності та професійно-особистісного розвитку
дзюдоїстів-ветеранів. Обґрунтовано необхідність використання інтерактивних технологій в побудові
сучасних спортивно-педагогічних систем, виявлено їх роль і висока ефективність в професійно-особистісному розвитку дзюдоїстів-ветеранів.
Предметом исследования выступила система подготовки дзюдоистов-ветеранов с
применением интерактивных методов педагогического воздействия. Сложный характер профессионально-
личностного развития дзюдоистов-ветеранов на основе применения интерактивных методов педагогического
воздействия обусловил применение системно-функционального подхода, а также использование историко-логического
и психолого-педагогического анализа рассматриваемой проблемы. При проведении исследования использовались
концепции и теории, представленные в трудах отечественных и зарубежных ученых и практиков, исследующих
психолого-педагогические проблемы технической и психологической подготовки ветеранов спорта и их саморазвития.
Установлен позитивный характер взаимовлияния спортивной деятельности и профессионально-личностного развития
дзюдоистов-ветеранов. Обоснована необходимость использования интерактивных технологий в построении
современных спортивно-педагогических систем, выявлена их роль и высокая эффективность в профессионально-
личностном развития дзюдоистов-ветеранов.
The
system of training the judoists-veterans came forward in the article of research with the use of interactive methods of pedagogical
influence. Difficult character of professionally-personality development of judoists-veterans on the basis of interactive methods of
pedagogical influence stipulated the system-functional approach, and also the use of historically-logic and psychology-pedagogic
analysis of the problem studied. While research, the conceptions and theories, presented in researches of domestic and foreign
scientists and practical workers studying the psychology-pedagogic problems of technical and psychological training of veterans of
sport and their self-development have been used. The positive character of mutual influence of sporting activity and professionallypersonality
development of judoists-veterans has been determined. The necessity to use the interactive technologies has been
grounded for the construction of the modern sporting-pedagogical systems, their role and high efficiency has been exposed in the
professionally-personality development of judoists-veterans.