Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Dialog technologies as a factor of literature teaching methods realization for mentally retarded pupils

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Kravets, Nina Pavlivna
dc.date.accessioned 2016-09-29T09:13:33Z
dc.date.available 2016-09-29T09:13:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Kravets N.P. Dialog technologies as a factor of literature teaching methods realization for mentally retarded pupils / N.P. Kravets // Actual problems of globalization: Collection of scientific articles. – Midas S.A., Thessaloniki, Greece, 2016. − P. 216-220. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-34-1
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11308
dc.description 1. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного ун-ту імені Івана Огієнка. − Вип. ХХІ у 2-х ч. – [Ч. 2]. Серія соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2012. – С. 139−148. 2. Кравець Н.П. Метод творчого читання і формування читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П.Кравець // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. пр. – Вип. 22. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 113−124. 3. Кравець Н.П. Репродуктивний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. пр. – Вип. 24. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. –С. 145−153. 4. Павлов И.П. Избранные произведения / И.П.Павлов. – М. : Изд-во АН СССР, 1949. – 470 с . 5. Пасічник Є.А. Українська література в школі / Є.А.Пасічник. − К. : Рад. школа, 1989. – 313 с. 6. Петько Л.В. Стимулювання творчих здібностей підлітків засобами втілення образу казкового персонажу/ Л.В.Петько // Лялька як знак, образ, функція: Матер. всеукр. наук.-практ. конф. «Другі Марка Грушевського читання» / за ред. О.С.Найдена. – Київ. : ВД «Стилос», 2010. – С. 200–204. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7887 7. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с. 8. Kravets N.P. Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France, 2016. − P. 451−455. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10518 9. Kravets N.P. Readiness of Mentally Retarded Pupils-Teenagers to the Reader's Activity Mastering / N.P. Kravets // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – Num. 4 (July). Series "Education & Pedagogy". – Toronto : ShinyWordCorp. – PP. 123–136. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8413 10. Kravets N.P. Teaching pupils with mentally retardation to analyses of the literature work as component of reading activity / N.P. Kravets // Economics, management, law: сhallenges and рrospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India. 2016. − P. 201-204. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10743 ua
dc.description.abstract The article examines the use of Literature teaching methods for mentally retarded pupils in the learning process with Dialog technologies in the Literature reading lesson. The author presents teachers' use of Dialog technology in reading lessons. ua
dc.description.abstract Автор описує використання методів навчання літератури розумово відсталих учнів у процесі застосування діалогових технологій на уроках літературного читання. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Midas S.A., Thessaloniki, Greece ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject mentally retarded pupils ua
dc.subject Literature teaching methods ua
dc.subject Literature reading lesson ua
dc.subject dialog technologies ua
dc.subject.classification 376-056.36.016:82 ua
dc.title Dialog technologies as a factor of literature teaching methods realization for mentally retarded pupils ua
dc.title.alternative Діалогові технології як чинник реалізації методів навчання літератури розумово відсталих учнів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics