ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Усачева, О. А. | |
dc.date.accessioned | 2016-09-05T09:58:51Z | |
dc.date.available | 2016-09-05T09:58:51Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Усачева, О. А. Наречия-интенсификаторы в детской речи [Текст] / О. А. Усачева // Система і структура східнослов'янських мов : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 6. - С. 119-126. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11125 | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются закономерности возникновения и функционирования в речи детей ненормативных словосочетаний с наречиями степени. Выявляются механизмы осмысления детьми признаков количественно оцениваемых ими реалий. | ua |
dc.description.abstract | У статті розглядаються закономірності виникнення та функціонування у мовленні дітей ненормативних словосполучень із прислівниками ступеня. Виявляються механізми осмислення дітьми ознак кількісно оцінюваних ними реалій. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the laws of regularities of emergence and operation of substandard word combinations with the adverbs of degree in child`s speech. The mechanisms of child`s comprehension of quantitative evaluated by them realities are revealed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.relation.ispartofseries | Система і структура східнослов'янських мов;Випуск 6 | |
dc.subject | категория интенсивности | ua |
dc.subject | наречия степени | ua |
dc.subject | детская речь | ua |
dc.subject | категорія інтенсивності | ua |
dc.subject | прислівники ступеня | ua |
dc.subject | дитяче мовлення | ua |
dc.subject | the category of intensity | ua |
dc.subject | the adverbs of degree | ua |
dc.subject | the child’s speech | ua |
dc.subject.classification | 81 | ua |
dc.title | Наречия-интенсификаторы в детской речи | ua |
dc.type | Article | ua |