Короткий опис(реферат):
Current research is demonstrating the effectiveness of comprehensive reading instruction for individuals with intellectual disabilities. Problems with the reading process are very prevalent among pupils identified as having learning disabilities. However, the specific problems that they have in reading vary as much as the many components of the reading process. These difficulties include, but are not limited to oral reading, reading comprehension, word recognition skills, and reading habits.
У статті розглянуто технології формування умінь читацької діяльності в розумово відсталих учнів у процесі позакласного читання. Доведено роль мультидисциплінарної команди щодо оволодіння учнями уміннями читацької діяльності.
Суть розробки, основні результати:
1. Апаратно-програмний комп’ютерний методичний комплекс з корекційно-розвитковою програмою «Живий звук» : інструктивно-метод. пос. / за ред. В.В.Засенка, А.А.Колупаєвої. – К. : Видавець О.Т. Ростунов, 2011. – 286 с.
2. Бухарєва О. Позакласний захід як двигун морального розвитку особистості учня / О. Бухарєва //Всесвітня література в сучасній школі, 2012. - №11/12. – С. 27-29.
3. Кравець Н.П. Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець // Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. пр. − 2014. – Вип. V. [у 2-х т.]. –T. І. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2014. – 2014. – 348 с. – С. 155-173.
4. Любченко В.П. Позакласне читання в допоміжній школі /В.П.Любченко. – К. : Учбово-педагогічне вид-во «Рад. школа», 1959. – 64 с.
5. Петько Л.В. Стимулювання творчих здібностей підлітків засобами втілення образу казкового персонажу/ Л.В.Петько // Лялька як знак, образ, функція: Матер. всеукр. наук.-практ. конф. «Другі Марка Грушевського читання» / за ред. О.С.Найдена. – Київ. : ВД «Стилос», 2010. – С. 200–204.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7887
6. Петько Л.В. Стимулювання комунікативності підлітків в позакласній роботі / Л.В.Петько // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг : КДПУ, 2007. – Вип. 19. – C. 264–273. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7999
7. Савченко З. Позакласна робота – важливий засіб літературного розвитку учнів / З. Савченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. − № 2. – С. 5-9.
8. Kravets N.P. Readiness of Mentally Retarded Pupils-Teenagers to the Reader's Activity Mastering / N.P. Kravets // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – Num. 4 (July). Series "Education & Pedagogy". – Toronto : ShinyWordCorp. – PP. 123–136. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8413
9. Kravets N.P. Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students /
N.P.Kravets // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of
scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France, 2016. − P. 451-455. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10518