Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Анімаційна діяльність як складова частина моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидорук, А.В.
dc.date.accessioned 2016-08-19T09:56:57Z
dc.date.available 2016-08-19T09:56:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сидорук А.В. Анімаційна діяльність як складова частина моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл / А.В. Сидорук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт/”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.:Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – Випуск 6 (62)15. – С.62-65 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10998
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичної культури. Встановлено, що раціональна організація вільного часу допомагає відновленню та відтворенню втрачених сил організму та дає можливість школярам задовольнити свої духовні, пізнавальні, розважальні, фізичні, художні, аматорські та інші потреби. Визначено зміст та функції анімації, основні напрями анімаційної діяльності школярів. Показані основні структурні блоки розробленої експериментальної моделі професійної підготовки майбутніх спортивних педагогів. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы состояние профессиональной подготовки будущих специалистов в сфере физической культуры. Установлено, что рациональная организация свободного времени помогает восстановлению и воспроизводству утраченных сил организма и дает возможность школьникам удовлетворить свои духовные, познавательные, развлекательные, физические, художественные, любительские и другие потребности. Определено содержание и функции анимации, основные направления анимационной деятельности школьников. Показаны основные структурные блоки разработанной экспериментальной модели профессиональной подготовки будущих спортивных педагогов. ua
dc.description.abstract he article analysis the state of training of future specialists in the sphere of physical culture. It was established that the rational organization of free time and helps restore the body's lost reproduction and enables students to meet their spiritual, educational, recreational, physical, art, amateur and other needs. The content and function of the animation, the basic directions of activity of the animation schoolchildren. The analysis of the publications of prominent figures on the topic of schoolchildren. Proved organization of leisure activities has enormous influence in shaping the personality of children. The basic building blocks developed an experimental model of professional training of future sports teachers .It examines the key building blocks. Particular attention is paid to methodological approaches, principles and pedagogical conditions. Disclosed stages of preparation, methods and organizational forms of the model. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject дозвілля ua
dc.subject анімаційна діяльність ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject модель ua
dc.subject досуг ua
dc.subject анимационная деятельность ua
dc.subject специалист ua
dc.subject модель ua
dc.subject activities ua
dc.subject animation activities ua
dc.subject specialist ua
dc.subject model ua
dc.title Анімаційна діяльність як складова частина моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури загальноосвітніх шкіл ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу