Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Н. П.
dc.date.accessioned 2016-08-03T12:18:22Z
dc.date.available 2016-08-03T12:18:22Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кравець Н. П. Формування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання / Н. П. Кравець // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 234-242. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10889
dc.description.abstract У статті розкрито роль читання художньої літератури у формуванні особистості розумово відсталих підлітків, чому сприяє читацький інтерес. В умовах діяльнісно-компетентнісного підходу в учнів формуються внутрішні і зовнішні мотиви читацької діяльності, що забезпечують інтерес до читання. У результаті проведеного експерименту виділено три групи школярів за рівнями розвитку читацького інтересу. Доведено, що успішне формування читацького інтересу залежить від розуміння учнями лексичного значення слів, визначено умови оволодіння лексичним значенням слова. З метою формування читацького інтересу запропоновано технології навчання розумово відсталих школярів на уроках літературного читання. ua
dc.description.abstract In the article the role of reading fiction in shaping the personality of mentally retarded adolescents, helped the reader's interest. In the activitycompetence approach in students formed internal and external motives reading activity, providing an interest in reading. As a result of this experiment three groups of students by level of reader interest. It is proved that the successful development of reader interest depends on understanding the students of the lexical meaning of words, the conditions for mastering the lexical meaning of words. In order to create reader interest also offered various technology training mentally retarded students in the classroom literary reading. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Медобори-2006 ua
dc.subject розумово відсталі підлітки ua
dc.subject читання ua
dc.subject урок літературного читання ua
dc.subject діяльнісно-компетентнісний підхід ua
dc.subject лексичне значення слова ua
dc.subject технології навчання ua
dc.subject mentally retarded teenagers ua
dc.subject reading ua
dc.subject lesson literary reading ua
dc.subject action-competence approach ua
dc.subject the lexical meaning of the word ua
dc.subject learning technology ua
dc.subject.classification 376 – 056.36.016:82 ua
dc.title Формування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу