Короткий опис(реферат):
The author presents psychological and pedagogical peculiarities of charity upbringing in primary school age pupils. Motive-, emotive-volitional and behavioral spheres of children are described.
У статті розкрито психолого-педагогічні особливості виховання милосердя в учнів молодшого шкільного віку; окреслено зміни, що відбуваються в мотиваційній, емоційно-вольовій і поведінковій сферах дітей, що впливають на виховання милосердя у дітей, які навчаються в 1-4 класах.
Суть розробки, основні результати:
1. Антропова М.В. Гигиена детей и подростков: учебник / Мета Васильевна Антропова. – М.: Медицина, 1977. – 355 с.
2. Бех І.Д. Виховання особистості: [підручник] / Іван Дмитрович Бех. – К.: Либідь, 2008. – 848 с.
3. Бех І.Д. Виховання особистості: у 2 кн. – Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / Іван Дмитрович Бех. – К.: Либідь, 2003. – 280 с.
4. Дементьева И.Ф. Социальная адаптация детей-сирот: Проблемы и перспективы в условиях рынка / И.Ф. Дементьева. // Социологическое исследование. – 1992. – № 10. – С.62-70.
5. Закон України «Про загальну середню освіту» // Освіта України: – 1999. – № 5. – С. 5-8.
6. Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников / Вадим Андреевич Крутецкий. – М.: Просвещение, 1976. – 303 с.
7. Матвієнко О.В. Моральне виховання молодших школярів у позаурочній та позашкільній діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед.наук : спец. 13.00.01 –Теорія і історія педагогіки» / О.В.Матвієнко. − К., 2007. – 17 с.
8. Матвієнко О.В. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності / О.В.Матвієнко. – Івано-Фр. : НАІР, 2015. – 276 с.
9. Петько Л.В. Педагогічні та виховні ідеї В.О.Сухомлинського у формуваннi професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є.І.Коваленко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. – № 3. – С. 181–187.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8407
10. Петько Л.В. Професійна підготовка вчителів початкової освіти та формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В. Петько // Інноваційні технології в організації виховної роботи у початковій школі: Тр. Всеукр. наук.-практ. семінару (10 лютого 2016 р.), Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С.72–76. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9456
11. Савченко О.Я. Виховний потенціал початкової освіти: [посібник для вчителів і методистів початкового навчання] / Олександра Яківна Савченко – К.: Богдана А.М.М., 2009. – 226 с.
12. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: підручник [для студентів педагогічних факультетів]. / Олександра Яківна Савченко – К.: Абрис, 1997. – 416 с.
13. Тернопільська В.І. До питання виховання учнів молодшого шкільного віку / В.І.Тернопільська // Молода наука України. Перспективи та пріоритети розвитку. – 2014. – С. 109-112.
14. Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів у навчально-виховному процесі : дис … канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / Третяк Ольга Петрівна. – Київ, 2014. – 209 с.
15. Шутова В.А. Педагогические условия воспитания милосердия у детей младшего школьного возраста: автореф. дисс. на соискание учен. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Шутова Виктория Александровна. – Смоленск, 1999. – 189 с.
16. Matviienko Olena. Theoretical Basics of Preparation of Teachers to Pedagogical Interaction with Children of Various Age / Olena Matviienko // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 5. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 105–117. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10511