Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Н. П.
dc.date.accessioned 2016-08-01T12:37:24Z
dc.date.available 2016-08-01T12:37:24Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Кравець Н. П. Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів / Н. П. Кравець // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 139-143. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10876
dc.description.abstract Наукова стаття розкриває підходи до становлення методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів, внаслідок чого формується їхня активна читацька діяльність. Цей процес є неоднозначним, про що йдеться у змісті публікації. ua
dc.description.abstract Science article reveals the approaches to prevent the formation of methodological principles of teaching developmentally delayed students, which formed their active its activity. Particular process is ambiguous about what is in the content of the publication. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject методичні принципи ua
dc.subject читання ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject художня література ua
dc.subject mentally retarded students ua
dc.subject methodological principles ua
dc.subject reading ua
dc.subject its activities ua
dc.subject literature ua
dc.subject.classification 376.433.016:821,162 ua
dc.title Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу