Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Виразне читання як складова читацької діяльності розумово відсталих учнів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кравець, Н. П.
dc.date.accessioned 2016-08-01T12:26:06Z
dc.date.available 2016-08-01T12:26:06Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Кравець Н. П. Виразне читання як складова читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н. П. Кравець // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(2). - С. 95-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10875
dc.description.abstract Успішне опанування розумово відсталими учнями читацькою діяльністю залежить від сформованості у них умінь виразного читання. ua
dc.description.abstract Successful mastery of mentally retarded pupils readership activities depends on the articulation of their expressive skill of reading. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Медобори-2006" ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject виразне читання ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject.classification 376.016:[821. 161.2] ua
dc.title Виразне читання як складова читацької діяльності розумово відсталих учнів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics