Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні підходи до діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2016-07-26T14:01:08Z
dc.date.available 2016-07-26T14:01:08Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мартиненко, Ірина Володимирівна. Психолого-педагогічні підходи до діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення [Текст] / І. В. Мартиненко // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 38-45. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10852
dc.description.abstract У статті розглядаються сучасні методи діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення первинного генезу. Відомо, що первинні мовленнєві порушення у дітей зумовлюють у них комунікативні труднощі і порушення різного ступеню тяжкості. До сьогодні провідну роль у діагностиці займають вербальні методи, спрямовані на визначення стану вербальних засобів спілкування. В останні роки дослідники більшу увагу приділяють і стану невербальних засобів спілкування: експресивно-мімічних і предметно-дієвих. Автор статті узагальнює результати досліджень комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення і висловлює свій погляд щодо цієї проблеми. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются современные методы диагностики коммуникативной деятельности детей с системными нарушениями речи первичного генеза. Известно, что речевые нарушения у детей приводят к коммуникативным трудностям и нарушениям различной степени тяжести. До сих пор ведущую роль в диагностике занимают вербальные методы, направленные на изучение прежде всего, вербальных средств общения. В последние годы исследователи большее внимание уделяют и состоянию невербальных средств общения: экспрессивно-мимических и предметно-действенных. Автор статьи обобщает результаты исследований коммуникативной деятельности детей с системными нарушениями речи и выражает свой взгляд на эту проблему. ua
dc.description.abstract This article reviews new tools for assessment of communication activity in children with system speech disorders of primary origin. It is known that the primary speech disorders in children cause communication difficulties and secondary developmental disorders of varying severity. Until now the leading role within assessment tools has been taken by the verbal methods aiming at identifying the developmental state of verbal means of communication. In the recent years, the researchers have paid significant attention to nonverbal means of communication: facial expressions and operating objects. The author summarises the results of the studies on communication activity of the children with system speech disorders. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комунікативна діяльність ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject діти з системними порушеннями мовлення ua
dc.subject коммуникативная деятельность ua
dc.subject общение ua
dc.subject диагностика ua
dc.subject дети с системными нарушениями речи ua
dc.subject communication activity ua
dc.subject communication ua
dc.subject assessment ua
dc.subject children with system speech disorders ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Психолого-педагогічні підходи до діагностики комунікативної діяльності дітей з системними порушеннями мовлення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу