Стаття присвячена актуальній проблемі формування виконавської культури в музично-інструментальній підготовці майбутніх учителів музики. Розкривається зміст виконавської
культури майбутніх учителів музики та подається структурна характеристика означеного
феномену. Висвітлюються особливості українського фортепіанного мистецтва як культурно-історичного явища, сутність якого виражається в періодизації становлення і розвитку
фортепіанного мистецтва в Україні, відображається в інтерпретаційно-виконавських засадах
вітчизняної фортепіанної школи, віддзеркалюється в освітньо-виховних принципах навчання
гри на фортепіано на засадах української музично-освітньої практики. Обґрунтовано
важливість українського фортепіанного мистецтва в процесі формування виконавської
культури майбутніх учителів музики.
Статья посвящена актуальной проблеме формирования исполнительской культуры в
музыкально-инструментальной подготовке будущих учителей музыки. Раскрывается
содержание исполнительской культуры будущих учителей музыки и подается структурная
характеристика отмеченного феномена. Освещаются особенности украинского
фортепианного искусства как культурно-исторического явления, сущность которого
выражается в периодизации становления и развития фортепианного искусства в Украине,
отображается в интерпретационно-исполнительских принципах отечественной
фортепианной школы, отражается в образовательно-воспитательных принципах учебы игры
на фортепиано на принципах украинской музыкально-образовательной практики. Обоснована
важность украинского фортепианного искусства в процессе формирования исполнительской
культуры будущих учителей
The article is devoted to the problem of forming performing culture in music and instrumental
training of future music teachers. The content of future performing culture music teachers and
structural characteristics supplied appointed phenomenon. Specific features of Ukrainian piano art as
a cultural and historical phenomenon, the essence of which is expressed in the formation and
development of periodization piano art in Ukraine is reflected in the principles of interpretation and
performance of national piano school, is reflected in education and educational principles of learning
to play the piano on the basis of Ukrainian musical education practice. Proved the importance of
Ukrainian piano art in the formation of future performing culture music teachers.