Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика індивідуального навчання історії математики студентів педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Годованюк, Тетяна Леонідівна
dc.date.accessioned 2011-10-28T09:00:08Z
dc.date.available 2011-10-28T09:00:08Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Годованюк, Тетяна Леонідівна. Методика індивідуального навчання історії математики студентів педагогічних університетів : автореф. дис . ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. Л. Годованюк ; наук. керівник В. Г. Бевз ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/107
dc.description.abstract Обгрунтовано можливості здійснення індивідуального вивчення історії математики (пропедевтичного та систематичного) протягом усього навчання в університеті. Розроблено конценцію такого навчання. На підставі визначених концептуальних засад побудовано модель індивідуального навчання, яка передбачає врахування взаємозв'язків і особливостей функціонування компонентів, а саме: мікроклімату системи (студент - викладач - засоби навчання); професіоналізм викладача, індивідуальний стиль діяльності студента; створення та реалізація індивідуальної стратегії навчання. Теоретично й експериментально обгрунтовано систему індивідуального навчання історії математики у педагогічних університетах і розроблено її методичне забезпечення. Зазначено, що результати дослідження доцільно використовувати під час організації навчального процесу з історії математики та у разі розробки навчально-методичного забезпечення для науково-дослідницької роботи студетів у педагогічних ВУЗ з історії математики та з методики навчання математики й інших математичних дисциплін, а також для формування у майбутніх учителів математики самостійності, ініціативності, творчості, дослідницького стилю, культури пошуку та праці. ru_RU
dc.description.abstract The research work is devoted to the problem of usage of the individual teaching in the process of studying the history of mathematics in pedagogical universities. The concept of individual teaching is formulated and scientifically based in the work. The methodological maintenance for its practical realization in the system of training the future teachers of mathematics is created. The model of individual teaching was established. The methodological system of the individual teaching organization of history of mathematics in the pedagogical university is suggested. The system of control and assessment of the knowledge and skills in the process of studying the history of mathematics and their correction is improved. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject історія математики ru_RU
dc.subject індивідуальне навчання ru_RU
dc.subject модель індивідуального навчання ru_RU
dc.subject концепція ru_RU
dc.subject індивідуальна траєкторія навчання ru_RU
dc.subject професіоналізм викладача ru_RU
dc.subject history of mathematics ru_RU
dc.subject individual teaching ru_RU
dc.subject the model of individual teaching ru_RU
dc.subject concept ru_RU
dc.subject individual trajectory of teaching ru_RU
dc.subject professionalism of a teacher ru_RU
dc.subject.classification 51(09)(07) ru_RU
dc.title Методика індивідуального навчання історії математики студентів педагогічних університетів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу