Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Форми і методи інтерактивного навчання алгебри і початків аналізу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Федосєєв, С. Е.
dc.date.accessioned 2016-07-21T13:32:37Z
dc.date.available 2016-07-21T13:32:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Федосєєв С. Е. Форми і методи інтерактивного навчання алгебри і початків аналізу / С. Е. Федосєєв // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 139-147. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10796
dc.description.abstract У статті проаналізовано індивідуальні і колективно-групові форми інтерактивного навчання алгебри і початків аналізу. Розроблено авторські методи інтерактивного навчання алгебри і початків аналізу. Виділено п’ять груп методів інтерактивного навчання алгебри і початків аналізу: методи емоційного впливу на учнів (“Рукостискання”, “Командний клич”, “Зобрази фігуру”, “Якби я був математичним поняттям…”); методи формування вмінь і навичок (“Парна робота”, “Ротаційні (змінювані) трійки”, “Два – чотири– всі разом”, “Карусель”); методи вивчення теоретичного матеріалу (“Ажурна пилка”, “Навчаючи–учуся”, “Учень навчає учня”); методи рефлексії навчальної діяльності(“Закінчи фразу”, “Плюс – мінус– цікаво”, “Анкета”, “Мої відповіді”, “Оцінка“приросту” знань та досягнення цілей”); методи пошуку розв’язання задачі (“Мозковий штурм”, “Асоціативний кущ”, “Незакінчені речення”). Проаналізовано методичні особливості застосування вказаних методів інтерактивного навчання. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы индивидуальные и коллективно-групповые формы интерактивного обучения алгебры и начал анализа. Разработаны авторские методы интерактивного обучения алгебры и начал анализа. Выделено пять групп методов интерактивного обучения алгебры и начал анализа: методы эмоционального воздействия на учащихся (“Рукопожатие”, “Командный клич”, “Изобрази фигуру”, “Если бы я был математическим понятием...”); методы формирования умений и навыков (“Парная работа”, “Ротационные (изменяемые) тройки”, “Два– четыре– все вместе”, “Карусель”); методы изучения теоретического материала (“Ажурная пила”, “Обучая– учусь”, “Ученик учит ученика”); методы рефлексии учебной деятельности(“Закончи фразу”, “Плюс– минус–интересно”, “Анкета”, “Мои ответы”, “Оценка“ прироста”знаний и достижения целей”); методы поиска решения задачи (“Мозговой штурм”, “Ассоциативный куст”, “Незаконченные предложения”). Проанализированы методические особенности применения указанных методов ua
dc.description.abstract This article highlights individually and collectively-group interactive teaching forms. These interactive teaching forms and their views are analyzed. Author methods of interactive teaching of algebra and analysis principles are developed. The author identifies five groups of interactive teaching methods of algebra and analysis principles, depending on the type and purpose of the lesson: methods of emotional impact on pupils; methods of skills formation; methods of learning new material; reflection methods of educational activity; methods of finding solutions. We give guidelines to application each interactive method: the appointment of method and the work organization. The combination of specific interactive forms and methods in interactive technologies contributes to the implementation of the interactive teaching and learning principles. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтерактивне навчання ua
dc.subject алгебра і початки аналізу ua
dc.subject методи інтерактивного навчання ua
dc.subject форми інтерактивного навчання ua
dc.subject интерактивное обучение ua
dc.subject алгебра и начала анализа ua
dc.subject методы интерактивного обучения ua
dc.subject формы интерактивного обучения ua
dc.subject interactive teaching and learning ua
dc.subject algebra and analysis ua
dc.subject methods of interactive teaching ua
dc.subject forms of interactive teaching ua
dc.subject.classification 37. 016: 51 ua
dc.title Форми і методи інтерактивного навчання алгебри і початків аналізу ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics