ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарасун, Валентина Володимирівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-07-14T13:22:25Z | |
dc.date.available | 2016-07-14T13:22:25Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Тарасун, Валентина Володимирівна. Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку / В. В. Тарасун // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 79-82. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10760 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено основні підходи до створення моделі процесуально-особистісного вивчення особливостей раннього розвитку дитини, визначено її компоненти, стан сформованості яких підлягає діагностуванню | ua |
dc.description.abstract | В статье отражены основные подходы к созданию модели процессуально-личностного изучения особенностей раннего развития ребенка, определены ее компоненты, состояние сформированности которых подлежит диагностированию | ua |
dc.description.abstract | In the article deals with basic approaches to creating a model of procedural and personal study of early child development, defined components, which is subject to state formation diagnostics. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | психічний розвиток | ua |
dc.subject | пізнавальна система дитини | ua |
dc.subject | процеси взаємодії | ua |
dc.subject | дитина раннього віку | ua |
dc.subject | психическое развитие | ua |
dc.subject | познавательная система ребенка | ua |
dc.subject | процессы взаимодействия | ua |
dc.subject | ребенок раннего возраста | ua |
dc.subject | mental development | ua |
dc.subject | child cognitive system | ua |
dc.subject | the processes of interaction | ua |
dc.subject | the child early age | ua |
dc.subject.classification | 376-056 | ua |
dc.title | Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку | ua |
dc.type | Article | ua |