Суть розробки, основні результати:
1. Петько Л.В. Професійно орієнтовані технології навчання ІМ як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент: зб. наук. праць ; ред. М.Б.Євтух. Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 175−184.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8391
2. Шервін Дэвид. Креативная мастерская. 80 творческих задач дизайнера / Дэвид Шервин ; пер. с англ. С.Силинский. – СПб. : Питер, 2013. − 240 с.
3. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of specialties 023 «Fine Arts» and 022 «Design» / L.V.Pet’ko // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France. 2016. − P. 466-471.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10254
4. Rhalmi Mohammed. What is Brainstorming? [Web Site] / Mohammed Rhalmi. – Access mode : http://www.myenglishpages.com/blog/brainstorming-in-efl-and-esl-classes/
5. The Advertising Slogan Generator [Web Site]. – Access mode : http://thesurrealist.co.uk/slogan.cgi?word=university