ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Teslenko, Valentin | |
dc.date.accessioned | 2016-06-23T13:27:31Z | |
dc.date.available | 2016-06-23T13:27:31Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Teslenko Valentin. Training of future teachers for innovative pedagogical activity / Valentin Teslenko // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 3 (May-June). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 85–93. | ua |
dc.identifier.issn | 1929-4700 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10693 | |
dc.description | 1. Алисов Е.А. Инновационная образовательная среда как фактор самореализации личности / Е.А.Алисов, Л.С. Подымова // СПО. − 2001. 2. Ангеловски К. Учителя и инновации / К.Ангеловская. − М. : Педагогика, 1991. 3. Педагогічний словник / за редакцією дійсного члена АПН України Ярмаченка М.Д. − К. : Педагогічна думка, 2001. 4. Петько Л.В. Філософсько-лінгвістичні ідеї розуміння міжлюдської комунікації у соціальному середовищі / Л.В. Петько // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : зб. наук. праць / укл. І.В.Ковальчук, Л.М.Коцюк, С.М.Новоселецька. – Острог : Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2015. – Вип. 53. – С. 309–312. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7827 5. Петько Л.В. Особистість. Соціум. Навчальне Середовище / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди». Педагогіка. Психологія. Філософія : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 35. – С. 101–109. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7918 6. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 7. Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х. : Прапор, 2009. 8. Щедровицкий П.Г. Новшества и инновации // Учительская газета. − 1995. | ua |
dc.description.abstract | In the article on the basis of theoretical and methodological analysis of research problems training of future teachers for innovative pedagogical activity is considered. The essence of notions «innovation», «innovative activity», «innovative pedagogical activity» is covered. Certain important pedagogical conditions, the implementation of which, in our opinion, will improve the efficiency of the designated training are defined and analyzed. As the result of purposeful work in this direction a complex of professional and personal values of future teachers is forming that will be the key to the effective realization by them of innovations in the independent pedagogical activity. | ua |
dc.description.abstract | В статье на основе проведённого теоретико-методологического анализа проблемы исследования рассмотрена подготовка будущих учителей к инновационной педагогической деятельности. Проанализированы отдельные важные педагогические условия, реализация которых, по нашему мнению, будет способствовать повышению действенности указанной подготовки. | ua |
dc.description.abstract | У статті на основі проведеного теоретико-методологічного аналізу проблеми дослідження розглянуто підготовку майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Проаналізовані окремі важливі педагогічні умови, реалізація яких, на нашу думку, сприятиме підвищенню дієвості означеної підготовки | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Toronto : Shiny Word Corp., Canada | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | innovation | ua |
dc.subject | innovative pedagogical activity | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | reflection | ua |
dc.subject | principles | ua |
dc.subject | innovative methods | ua |
dc.subject | activity | ua |
dc.subject | creativity | ua |
dc.subject | self-improvement | ua |
dc.subject | pedagogical incentives | ua |
dc.subject | инновации | ua |
dc.subject | инновационная педагогическая деятельность | ua |
dc.subject | педагогические условия | ua |
dc.subject | рефлексия | ua |
dc.subject | принципы | ua |
dc.subject | инновационные методы | ua |
dc.subject | активность | ua |
dc.subject | творчество | ua |
dc.subject | самосовершенствование | ua |
dc.subject | педагогическое стимулирование | ua |
dc.subject | інновації | ua |
dc.subject | інноваційна педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | рефлексія | ua |
dc.subject | принципи | ua |
dc.subject | інноваційні методи | ua |
dc.subject | активність | ua |
dc.subject | творчість | ua |
dc.subject | самовдосконалення | ua |
dc.subject | педагогічне стимулювання | ua |
dc.subject.classification | 37.046 | ua |
dc.title | Training of future teachers for innovative pedagogical activity | ua |
dc.title.alternative | Подготовка будущих учителей к инновационной педагогической деятельности | ua |
dc.type | Article | ua |