ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ярощук, Л. Г. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-16T21:35:40Z | |
dc.date.available | 2012-08-16T21:35:40Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Ярощук, Л. Г. Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект / Л. Г. Ярощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 338-342. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1066 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу проаналізувати визначення ключових теоретичних понять педагогічних вимірювань, з’ясувати роль тестування як основної форми педагогічних вимірювань у поліпшенні якості освіти. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article the done attempt to analyzed determination of key theoretical concepts of the pedagogical measurings, find out a testing role, as a basic form of the pedagogical measurings, in the improvement of quality of education. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | іспит | ru_RU |
dc.subject | тест | ru_RU |
dc.subject | тестування | ru_RU |
dc.subject | якість освіти | ru_RU |
dc.subject | педагогічні вимірювання | ru_RU |
dc.subject | тестове завдання | ru_RU |
dc.subject | examination | ru_RU |
dc.subject | test | ru_RU |
dc.subject | testing | ru_RU |
dc.subject | quality of education | ru_RU |
dc.subject | pedagogical measurings | ru_RU |
dc.subject | test task | ru_RU |
dc.title | Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |