ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хоруженко, Т. А. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-16T20:40:09Z | |
dc.date.available | 2012-08-16T20:40:09Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Хоруженко, Т. А .Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання / Т. А. Хоруженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 296-300. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1057 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються підходи до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання. З’ясовується сутність компетентнісного підходу як одного із найбільш затребуваного в умовах сьогодення. Наводяться результати опитування викладачів і студентів. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article is devoted to the approaches of determining of the future labor–training teachers’ preparation quality. The essence of competence approach as one of the most popular in today’s conditions is revealed. The results of the survey of teachers and students are given. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | якість підготовки | ru_RU |
dc.subject | майбутній учитель | ru_RU |
dc.subject | компетентнісний підхід | ru_RU |
dc.subject | quality of preparation | ru_RU |
dc.subject | future teacher | ru_RU |
dc.subject | competence approach | ru_RU |
dc.title | Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |