Звертається увага на проблеми інтернаціоналізації сучасної освіти з точки зору її впливу на регіональну ідентичність. "Інтернаціоналізація" - це термін, який часто використовувався, починаючи з 1990 для того, щоб зобразити одну з основних довгострокових тенденцій в Європі. Дане питання стало одним із головних трендів в сучасному дискурсі освітньої політики та філософії освіти, а елементи його змісту стали критеріями успішності закладів освіти в багатьох прогресивних країнах Заходу. Однак, які приховані небезпеки має під собою міжнаціональне реформування освіти, та чи має воно їх взагаі? Спробу знайти відповідь на це питання здійснено в межах нижченаведеної роботи.
The article draws attention to the issue of internationalization ofI modern education in terms of its impact on regional identity. "Internationalization" - a term ofen used since 1990 in order to represent one of the main long-term trends in Europe. The concept has become one of the major trends in the contemporary discourse of educational policy and psychology of education, and the elements of its content have become hallmarks of successful educational institutions in many progressive Western countries. But what is a danger hidden under an international educational reform, and is there any danger at all? Trying to fund the answer to this question is complemented within the work below.