ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Kravets, Nina Pavlivna | |
dc.date.accessioned | 2016-06-10T11:27:13Z | |
dc.date.available | 2016-06-10T11:27:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Kravets N.P. Considering the conditions affecting the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law: socio-economical aspects of development: Collection of scientific articles. Volum 2. Psychology. Pedagogy and Education. − Edizioni Magi − Roma, Italy. – 2016. – P. 226−229. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7214-17-4 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10513 | |
dc.description | 1. Выготский Л.С. Детская психология. − Собр. соч. в 6-и т. − Т.4. / Л.С.Выготский ; под ред. Д.Б. Эльконина. – М. : Педагогика, 1984. – 432 с. . 2. Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С.Ю.Курганов. – М. : Просвещение, 1989. – 128 с. 3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: уч. пособие для студентов-филологов / С.П.Лавлинский. – М. : Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с. 4. Мельник А.О. Літературний розвиток учнів 5-7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / А.О.Мельник. – К., 2006. – 259 с. 5. Русецкая М.Н. Нарушения чтения у младших школьников: анализ речевых и зрительных причин / М.Н.Русецкая. – СПб, 2007. – 192 с. | ua |
dc.description.abstract | The author presented some conditions affecting the reading activity of mentally retarded pupils; subjective and objective factors are detected; expediency of the use literary games and interactive technologies for correction of mentally retarded students’ reading activity are proved | ua |
dc.description.abstract | У статті розглянуто умови, що впливають на формування читацької діяльності розумово відсталих учнів. Визначено як суб’єктивні, так і об’єктивні чинники та доведено доцільність використання літературних ігор і діалогових технологій з метою корекції читацької діяльності розумово відсталих учнів. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Edizioni Magi − Roma, Italy. | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | mentally retarded pupils | ua |
dc.subject | reading activity | ua |
dc.subject | literary games | ua |
dc.subject | dialog technologies | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | читацька діяльність | ua |
dc.subject | літературні ігри | ua |
dc.subject | діалогові технології | ua |
dc.subject.classification | 376.433.016:821,161,2 | ua |
dc.title | Considering the conditions affecting the reading activity of mentally retarded students | ua |
dc.title.alternative | Врахування умов, що впливають на читацьку діяльність розумово відсталих учнів | ua |
dc.type | Article | ua |