ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прокоф’єв, Є. Г. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-16T18:34:33Z | |
dc.date.available | 2012-08-16T18:34:33Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Прокоф’єв, Є. Г. Психолого-педагогічні аспекти навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання / Є. Г. Прокоф’єв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 184-189. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1035 | |
dc.description.abstract | Професійна педагогічна діяльність в умовах сучасної інформатизації освіти, переходу до дистанційних її форм, наполегливо висуває проблему перегляду технологій, спрямованих на покращення психолого-педагогічного супроводження такого навчання. Застосування інноваційних технологій навчання за дистанційною формою, заснованих на класичних методах дидактики, дадуть надійну основу для збільшення комунікативної активності. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the present context of the information’s of education, while switching to distance education, the professional pedagogical activity issues a challenge to review self-educational methods of students. Introduction of distance education technologies and at the same time using methodologies based on classical didactic methods will provide a solid base for general pedagogical self-instruction of future teachers. The current development of sciences and new technologies, wide use of innovations, provide a large field for revision and improvements of the classical approaches to different forms and methods of the educational process. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.subject | інформаційні технології | ru_RU |
dc.subject | принципи педагогічної технології | ru_RU |
dc.subject | види діяльності | ru_RU |
dc.subject | синергізм | ru_RU |
dc.subject | controlled from distance teaching | ru_RU |
dc.subject | information technologies | ru_RU |
dc.subject | principles of pedagogical technology | ru_RU |
dc.subject | types of activity | ru_RU |
dc.subject | sinergizm | ru_RU |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |