ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ніколайчук, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-15T22:02:43Z | |
dc.date.available | 2012-08-15T22:02:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Ніколайчук, С. П. Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі “Технології” / С. П. Ніколайчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 170-174. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1032 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття проектно-технологічної діяльності, вказано на відмінності оцінювання учнів і студентів, описані види оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів; розкрито 4 етапи оцінювання: (за поточну роботу, за виріб, за пояснювальну записку (проектну папку), за захист проекту); визначено чотири рівні оцінювання навчальних досягнень учнів; визначено критерії оцінювання творчого проекту учнів (за 12-бальною системою) та критерії оцінювання творчого проекту студентів (за 100-бальною системою). | ru_RU |
dc.description.abstract | The article exposes the concept of a design-technological activity, shows the differences in assessment of pupils and students, describes the types of assessment of pupils’ and students’ educational achievements; 4 stages of assessment are exposed: for a current work, for a creation (a product), for an explanatory note (project folder), for a project defence; four stages of assessment of students’ educational achievements are defined; the criteria of assessment of pupils’ (according to 12-mark system) and students’ (according to 100-mark system) creative project are defined. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | проектно-технологічна діяльність | ru_RU |
dc.subject | види оцінювання | ru_RU |
dc.subject | рівні оцінювання | ru_RU |
dc.subject | критерії оцінювання | ru_RU |
dc.subject | design-technological activity | ru_RU |
dc.subject | types of assessment | ru_RU |
dc.subject | stages of assessment | ru_RU |
dc.subject | criteria of assessment | ru_RU |
dc.title | Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі “технології” | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |