ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна![]() |
|
dc.contributor.author | Кравец, Нина![]() |
|
dc.contributor.author | Kravets, Nina![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-06-07T12:08:34Z | |
dc.date.available | 2016-06-07T12:08:34Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Кравець Н.П. Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання / Кравець Н.П. // Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» 2006/3 с. 55-59 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10291 | |
dc.description.abstract | Проблема індивідуального навчання розумово відсталих дітей в залежності від глибини враження нервової системи постала перед корекційними педагогами ще з часу створення спеціальних шкіл, але її досі не можна вважати остаточно ирішеною. Індивідуальний підхід — одна з актуальних проблем, на розв’язання якої звертають увагу корекційні педагоги. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | індивідуальний підхід | ua |
dc.subject | розумова відсталість | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | урок читання | ua |
dc.subject.classification | УДК 371.215.5 | ua |
dc.title | Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання | ua |
dc.type | Article | ua |