Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.contributor.author Кравец, Нина
dc.contributor.author Kravets, Nina
dc.date.accessioned 2016-06-07T12:08:34Z
dc.date.available 2016-06-07T12:08:34Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Кравець Н.П. Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання / Кравець Н.П. // Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» 2006/3 с. 55-59 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10291
dc.description.abstract Проблема індивідуального навчання розумово відсталих дітей в залежності від глибини враження нервової системи постала перед корекційними педа­гогами ще з часу створення спеціальних шкіл, але її досі не можна вважати остаточно ирішеною. Інди­відуальний підхід — одна з актуальних проблем, на розв’язання якої звертають увагу корекційні педаго­ги. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject індивідуальний підхід ua
dc.subject розумова відсталість ua
dc.subject виховання ua
dc.subject урок читання ua
dc.subject.classification УДК 371.215.5 ua
dc.title Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу