ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Zavhorodnya, Yevgenia | |
dc.contributor.author | Завгородня, Євгенія | |
dc.date.accessioned | 2016-05-16T08:45:07Z | |
dc.date.available | 2016-05-16T08:45:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Zavhorodnya E.E. Formation of creative potential students-choreographers’ in terms of higher educational institutions of culture and arts / E.E. Zavhorodnya // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp. – PP. 115–124. | ua |
dc.identifier.issn | 1929-4700 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10131 | |
dc.description | 1. Герасимова І.А. Філософське розуміння танцю / І.А.Герасимова // Питання філософії. − 1998. − №4. − С. 50-63. 2. Гребінник Л.В. Німецька мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.02020401 «Музична педагогіка і виховання», 8.02020701 «Музичне мистецтво» (за видами), 8.02020201 «Хореографія» (за видами) : навчальний посібник для студентів, бакалаврів, аспірантів ВНЗ. – 2-ге вид., доп. і випр. / Л.В.Гребінник, Л.В.Петько ; за ред. А. Г. Болгарського, В. І. Гончарова. – К. :Ун-т «Україна», 2012. – 163 с. 3. Дубогай А.Д. Психолого-педагогічні основи формування здорового способу життя школярів молодших класів: дисертація доктора педагогічних наук: 13.00.01 / А.Д.Дубогай. − К., 1991. − 374 с. 4. Захаров Р.В. Сочинение танца. Страницы педагогического опыта / Р.В.Захаров. − М. : Искусство, 1983. − 224 с. 5. Кан-Калик В.А. Педагогічна творчість / В.А.Кан-Калик, Н.Д.Нікандров - М. : Педагогіка, 1990. − 144 с. 6. Кокуленко Борис. Степова Терпсихора / Б.Кокуленко. – Кіровоград : Вид-во «Степ», 1999. – 214 с. 7. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-хореографів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальності 6.030101 «Хореографія» : навч. посібник для студентів ВНЗ / Л.В.Петько. – К. : Талком, 2014. – 154 с. 8. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 9. Петько Л.В. Англійська мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.02020401 «Музична педагогіка і виховання», 8.02020701 «Музичне мистецтво» (за видами), 8.02020201 «Хореографія» (за видами): навчальний посібник для студентів, бакалаврів та аспірантів ВНЗ. – 3-є вид., стереотипне / Л.В.Петько, В.В.Ніколаєнко ; за ред. Авдієвського А.Т., Гончарова В.І. – К. : «Талком», 2014. – 163 с. 10. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол.ред) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Частина 3. – Ч. 3. – С. 57–62. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445 11. Тарасюк А.М. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії до роботи у позашкільніх закладах освіти / А.М.Тарасюк // Педагогічний альманах. − 2012. − Вип.13. − С. 191-195. 12. Bremser Martha. Fifty Contemporary Choreographers / Martha Bremser, Lorna Sanders [Web site]. – 2-nd ed. – London, 2011. – 400 p. – Access mode : https://books.google.com.ua/books?id=BS6tAgAAQBAJ&pg=PA1918&dq=future+choreographers&hl=ru&source=gbs_toc_r&cad=3#v=onepage&q=future%20choreographers&f=false 13. Pet’ko Lyudmila. Formation of the professionally oriented foreign language environment for future choreographers at a university in the way of the organization personally meaningful research activity (Part 2) [Формування професійно спрямованого іншомовного середовища майбутніх хореографів в умовах університету шляхом організації особистісно значущої науково-дослідної діяльності] / Lyudmila Pet’ko // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 3 (May). – Number 3. – Toronto : Shiny Word Corp., 2014. – P. 40–47. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7456 14. Pet’ko Lyudmila. Isadora Duncan and Sergey Esenin // Lyudmila Pet’ko, Yevgenia Shpota // Intellectual Archive, 2014. – January. – Volume 3. – Number 1. – Toronto : Shiny Word Corp. – Р. 82–88. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7844 | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to preparation of professional preparation of future Choreography teachers’ to work in special, secondary and out-of-school educational establishments in conditions of university. The author develops a highbrow exchange of ideas creativity teaching Choreography teachers’ in the way of developing their own interpretations of existing dances for ballets, musicals, and other forms of entertainments. At rehearsals, choreographers instruct and lead dancers to achieve their vision. The author stresses that as a Choreography major, prepares not only to develop physical skills, but also to explore the history, theory, and science of art. Future Choreographers must possess self-discipline, persistence, determination, and a commitment to dance to have success because of most intense practice schedules; have to be good problem solvers and work well with others; must have good stamina and health, flexibility, quickness, coordination, grace, a sense of rhythm, a feeling for music, and an artistic ability to convey through dance. Choreographers’ training for creating original dances and developing new interpretations of existing dances is presented. | ua |
dc.description.abstract | У статі наведено результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на визначення сучасного стану розвитку творчого потенціалу студентів, майбутніх хореографів, у процесі професійної підготовки, проведено дослідження наукових праць присвячених означеній проблемі, розглянуто шляхи формування та розвитку даного феномену в умовах вищих навчальних закладах культури і мистецтв. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Toronto : Shiny Word Corp. (Canada) | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | Choreography major | ua |
dc.subject | future Choreography teachers’ | ua |
dc.subject | creativity | ua |
dc.subject | cultural and leisure activity | ua |
dc.subject | dance | ua |
dc.subject | arts | ua |
dc.subject | хореографія | ua |
dc.subject | студенти | ua |
dc.subject | творчий потенціал | ua |
dc.subject | формування та розвиток креативності | ua |
dc.subject | культурно-дозвіллєва діяльність | ua |
dc.subject | університет | ua |
dc.subject.classification | 378:[796+793.3] | ua |
dc.title | Formation of creative potential students-choreographers’ in terms of higher educational institutions of culture and arts | ua |
dc.title.alternative | Формування творчого потенціалу студентів-хореографів в умовах вищих навчальних закладів культури і мистецтв | ua |
dc.type | Article | ua |