ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дручик, В. Д.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2012-08-14T21:48:02Z | |
dc.date.available | 2012-08-14T21:48:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Дручик, В. Д. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі / В. Д. Дручик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 63-68. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1010 | |
dc.description.abstract | У статті вказано, що структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі розглядається як сукупність чотирьох взаємопов’язаних структурних компонентів, наповнених якісними характеристиками і показниками, а саме: мотиваційного, когнітивного, процесуального, особистісного. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article stated that the structure of the readiness of future teachers of physical culture to the introduction of health-savings technologies in high school is regarded as a set of four interrelated structural components, filled with quality features and performance, namely: motivational, cognitive, procedural, personal. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | структурні компоненти | ru_RU |
dc.subject | готовність | ru_RU |
dc.subject | майбутні вчителі фізичної культури | ru_RU |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | ru_RU |
dc.subject | старша школа | ru_RU |
dc.subject | structural components | ru_RU |
dc.subject | readiness | ru_RU |
dc.subject | future teachers of physical culture | ru_RU |
dc.subject | health-savings technologies | ru_RU |
dc.subject | high school | ru_RU |
dc.title | Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |