ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Аннєнкова, І.П. | |
dc.date.accessioned | 2016-05-09T14:06:50Z | |
dc.date.available | 2016-05-09T14:06:50Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Аннєнкова І.П. Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ / І.П. Аннєнкова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 7-13 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10086 | |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовано модель моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі, яка має такі елементи як мета, об’єкт моніторингу, cуб’єкти організації і здійснення моніторингу, комплекс моніторингових показників, інструментарій й інструменти моніторингових досліджень, моніторингова діяльність, й охоплює три етапи (підготовчий, практичний та аналітичний). | ua |
dc.description.abstract | В статье теоретически обоснована модель мониторинга качества образования в высшем учебном заведении, которая состоит из таких элементов как цель, объект мониторинга, субъекты организации и осуществления мониторинга, комплекс мониторинговых показателей, инструментарий и инструменты мониторинговых исследований, мониторинговая деятельность и охватывает три этапа (подготовительный, практический и аналитический). | ua |
dc.description.abstract | In this article the author theoretically grounds model of monitoring of education’s quality at higher educational establishment, which consists such elements as purpose, object of monitoring, the subjects of monitoring’s organization and implementation, complex of monitoring indicators, tools and instruments of monitoring studies, monitoring activities and covers the three phases (preparatory, practical and analytical). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | моніторинг якості освіти у вищому навчальному закладі | ua |
dc.subject | cуб‘єкти організації і здійснення моніторингу | ua |
dc.subject | інструментарій й інструменти моніторингових досліджень | ua |
dc.subject | моніторингова діяльність | ua |
dc.subject | мониторинг качества образования в высшем учебном заведении | ua |
dc.subject | субъекты организации и осуществления мониторинга | ua |
dc.subject | инструментарий и инструменты мониторинговых исследований | ua |
dc.subject | мониторинговая деятельность | ua |
dc.subject | monitoring of education‘s quality at higher educational establishment | ua |
dc.subject | the subjects of organization and implementation of monitoring | ua |
dc.subject | tools and instruments of monitoring studies | ua |
dc.subject | monitoring activities | ua |
dc.subject.classification | 37.011 | ua |
dc.title | Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ | ua |
dc.type | Article | ua |