ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончар, Н.П.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-04-27T11:39:04Z | |
dc.date.available | 2016-04-27T11:39:04Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Гончар Н.П. Формування креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтерактивних технологій навчання / Н. П. Гончар // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 187-190. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10031 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання формування креативної компетентності у майбутніх вихователів засобами інтерактивних технологій навчання. Дається визначення поняття “креативність” та її складових. | |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос формирования креативной компетентности у будущих воспитателей способами интерактивных технологий обучения. Дается определение понятия “креативность” и ее составляющих. | |
dc.description.abstract | These articles devoted to the introduction of interactive learning technologies into the system of developing creativity of future pre-school educators. Give a definition of „creativity” and it’s components. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | вихователі | |
dc.subject | творчість | |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | |
dc.subject | воспитатели | |
dc.subject | творчество | |
dc.subject | интерактивные технологии обучения | |
dc.subject | pre-school educators | |
dc.subject | creation | |
dc.subject | interactive learning technologies | |
dc.subject.classification | 371.134-026.15+373.211.24(045) | |
dc.title | Формування креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтерактивних технологій навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |