Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Воскобойнікова, Г.Л.
dc.date.accessioned 2016-04-27T11:39:04Z
dc.date.available 2016-04-27T11:39:04Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Воскобойнікова Г.Л. Формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи / Г. Л. Воскобойнікова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 179-182. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10029
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі створення науково-методичної системи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи. Представлена та теоретично обґрунтована модель науково-методичної системи є структурною сукупністю елементів, створюючих компонентів якісних ознак, що є комплексними складниками означеної фахової компетентності. Розроблена модель визначає раціональну організацію педагогічного процесу, педагогічні умови, що забезпечують набуття означеної фахової компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи.
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме создания научно методической системы формирования медико-валеологической компетентности в процессе профессиональной подготовки и профессионального развития будущих учителей начальной школы. Представленная и теоретически обоснованная модель научно методической системы является структурной совокупностью элементов, образовывающих компонентов качественных признаков, которые являются комплексными составляющими отмеченной профессиональной компетентности. Разработанная модель определяет рациональную организацию педагогического процесса, педагогические условия, которые обеспечивают приобретение обозначенной профессиональной компетентности в процессе профессиональной подготовки и профессионального развития учителей начальной школы.
dc.description.abstract The article is devoted the problem of creation scientifically of the methodical system of forming of mediko-valeological competence in the process of professional preparation and professional development of future teachers of initial school. Presented and in theory grounded model scientifically methodical system, which are the structural aggregate of elements, formative components of high-quality signs which are the complex constituents of the noted professional competence. The developed model determines rational organization of pedagogical process, pedagogical terms which provide acquisition of the marked professional competence in the process of professional preparation and professional development of teachers of initial school.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject компетентнісний підхід
dc.subject медико-валеологічна компетентність
dc.subject професійна підготовка
dc.subject компетентностный подход
dc.subject медико-валеологическая компетентность
dc.subject профессиональная подготовка
dc.subject competence approach
dc.subject medical-valeological competence
dc.subject professional preparation
dc.subject.classification 37.01.008:373.5.035:613
dc.title Формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics