ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Слюсаренко, Н.В. | |
dc.date.accessioned | 2016-04-27T11:39:03Z | |
dc.date.available | 2016-04-27T11:39:03Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Слюсаренко Н.В. Творчий підхід до організації трудової підготовки учнів у школах В. Сухомлинського , І. Ткаченка, О. Захаренка / Н. В. Слюсаренко //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 141-146. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10019 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості організації трудової підготовки підростаючого покоління у школах В.Сухомлинського, І.Ткаченка, О.Захаренка. Доведено, що творчий підхід вітчизняних педагогів до трудової підготовки учнів мав неабиякі позитивні наслідки. | |
dc.description.abstract | В статье освещены особенности организации трудовой подготовки подростающего поколения в школах В.Сухомлинского, И.Ткаченко, А.Захаренко. Доказано, что творческий подход отечественных педагогов к трудовой подготовке учеников имел значительные положительные последствия. | |
dc.description.abstract | The article studies the peculiarities of labour training organization of younger generations at schools of V. Sukhomlinskiy, I. Tkachenko, А. Zakharenko. The author proves that the creative approach to labour training had positive results. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | творчий підхід | |
dc.subject | трудова підготовка | |
dc.subject | творческий подход | |
dc.subject | трудовая подготовка | |
dc.subject | creative approach | |
dc.subject | labour training | |
dc.subject.classification | 37.035.3 | |
dc.title | Творчий підхід до організації трудової підготовки учнів у школах В. Сухомлинського , І. Ткаченка, О. Захаренка | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |