У статті запропоновано авторське трактування поняття “професійна компетентність вчителя”, виділено її структуру та види, визначено технології формування окремих компонентів професійної компетентності вчителя, сформульовані умови формування професійної компетентності вчителя за допомогою технології контекстного навчання, запропонована модель формування професійної компетентності вчителя.
В статье предложена авторская трактовка понятия «профессиональная компетентность учителя», выделены ее виды, определены технологии формирования отдельных компонентов профессиональной компетентности учителя, сформулированы условия формирования профессиональной компетентности учителя посредством технологии контекстного обучения, предложена модель формирования профессиональной компетентности учителя.
The article presents the author"s interpretation of the notion of "the teacher professional competency", highlights its types, determines the technologies of forming separate components of the teacher professional competency. The article formulates the terms of forming the teacher professional competency through the introduction of the contextual learning technology, proposes the model of forming the teacher professional competency.