DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9999
Title: Професійна компетентність вчителя: модель формування
Authors: Скворцова, С.О.
Keywords: професійна компетентність вчителя
контекстне навчання
модель формування професійної компетентності вчителя
профессиональная компетентность учителя
контекстное обучение
модель формирования профессиональной компетентности учителя
professional competence of teacher
context teaching
model of forming professional competence of teacher
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Скворцова С.О. Професійна компетентність вчителя: модель формування / С. О. Скворцова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 59-66.
Abstract: У статті запропоновано авторське трактування поняття “професійна компетентність вчителя”, виділено її структуру та види, визначено технології формування окремих компонентів професійної компетентності вчителя, сформульовані умови формування професійної компетентності вчителя за допомогою технології контекстного навчання, запропонована модель формування професійної компетентності вчителя.
В статье предложена авторская трактовка понятия «профессиональная компетентность учителя», выделены ее виды, определены технологии формирования отдельных компонентов профессиональной компетентности учителя, сформулированы условия формирования профессиональной компетентности учителя посредством технологии контекстного обучения, предложена модель формирования профессиональной компетентности учителя.
The article presents the author"s interpretation of the notion of "the teacher professional competency", highlights its types, determines the technologies of forming separate components of the teacher professional competency. The article formulates the terms of forming the teacher professional competency through the introduction of the contextual learning technology, proposes the model of forming the teacher professional competency.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9999
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skvortsova.pdf395.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.