DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9998
Title: Педагогічна креативність як важлива складова індивідуального стилю професійної діяльності вчителя
Authors: Саприкіна, Н.В.
Keywords: креативність
педагогічна творчість
етапи розвитку й рівні креативності вчителя
креативность
педагогическое творчество
этапы развития и уровни креативности учителя
creativity
pedagogical creativity
development stages and levels of pedagogical creativity
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Саприкіна Н.В. Педагогічна креативність як важлива складова індивідуального стилю професійної діяльності вчителя / Н. В. Саприкіна // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 55-59.
Abstract: У статті розглядається проблема розвитку педагогічної креативності вчителя як необхідна складова професійної діяльності, аналізуються етапи формування педагогічної креативності, рівні, принципи її організації.
В статье рассматривается проблема развития педагогической креативности учителя как необходимая составляющая профессиональной деятельности, анализируются этапы формирования педагогической креативности, уровни, принципы ее организации.
The problem of the development of pedagogical creativity of teacher as a necessary part of professional activity is considered in the article. The author analyzes the stages of formation of pedagogical creativity, levels and the principles of its organization.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9998
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saprykina.pdf252.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.