DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9995
Title: Розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів з позиції мультиплікативного підходу
Authors: Курлянд, З.Н.
Keywords: концептуальні основи
вища педагогічна освіта
педагогічний потенціал
концептуальные основы
высшее педагогическое образование
педагогический потенциал
conceptical foundation
higher teacher‘s education
pedagogical potential
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Курлянд З.Н. Розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів з позиції мультиплікативного підходу / З. Н. Курлянд // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011 - C. 44-47.
Abstract: Стаття присвячена спробі обґрунтування концептуальних засад мультиплікативного підходу до вищої педагогічної освіти, який має забезпечити розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів.
Статья посвящена попытке обосновать концептуальные основы мультипликативного подхода к высшему педагогическому образованию, который обеспечит развитие педагогического потенциала будущих учителей.
The article is devoted to the attempt of grounding the conceptical foundation of multiplication approach to the higher teacher’s education which can support the development of pedagogical potential.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9995
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurlyand.pdf219.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.