DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 112 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9929
Title: Перспективи застосування інтерактивних методів у викладанні курсу політології у ВНЗ
Authors: Гладка, Г. Л.
Keywords: інтерактивні методи навчання
діалог
взаємодія
кооперація
політична культура
громадянська активність
инетрактивные методы обучения
диалог
взаимодействие
кооперация
политическая культура
гражданская активность
interactive methods of teaching
dialog
co-operation
political culture
civil activity
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гладка Г. Л. Перспективи застосування інтерактивних методів у викладанні курсу політології у ВНЗ / Г. Л. Гладка // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 36-44.
Abstract: Аналізуються особливості та перспективи застосування інтерактивних методів навчання на заняттях з курсу політології у ВНЗ в контексті їх провідної виховної мети щодо формування активної та зваженої громадянської позиції сучасної молоді.
Анализируются особенности и перспективы применения интерактивных методов обучения на занятиях по курсу политологии в ВУЗах в контексте их ведущей воспитательной цели по формированию активной и взвешенной гражданской позиции современной молодежи.
Features and prospects of application of interactive methods of teaching on employments of political science course in Institutes of higher are analysed in the context of their primary educate objective concerning forming of the active self-weighted civil position of modern youth.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9929
Appears in Collections:Випуск 112

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gladka.pdf302.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.