DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 112 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9928
Title: Духовно-религиозный компонент в учебно-воспитательном процессе
Authors: Вус, В. И.
Keywords: воспитание, воспитательный процесс
духовно-религиозное развитие
детско-родительские отношения
виховання
виховний процес
духовно-релігійний розвиток
дитячо-батьківські стосунки
education
educational process
spiritualand religious development
parent-child relations
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Вус В. И. Духовно-религиозный компонент в учебно-воспитательном процессе / В. И. Вус // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 30-36.
Abstract: В статье рассматриваются аспекты воспитательного процесса в контексте формирования духовно-религиозной активности ребёнка. Отмечается, что воспитательный процесс, в контексте духовно-религиозного развития ребёнка, обуславливается индивидуальным характером отношений родителей к Богу, социуму и себе, особенностями социально-психологической модели развития, выбором форм воспитательного воздействия и духовно-религиозной активности ребёнка. Анализируются результаты эмпирического исследования отношений родителей к развитию духовной и нравственной сфер ребёнка.
У статті розглядаються аспекти виховного процесу в контексті формування духовно-релігійної активності дитини. Зазначається, що виховний процес, в контексті духовно-релігійного розвитку дитини, зумовлюється індивідуальним характером ставлень батьків до Бога, соціуму та себе, особливостями соціально-психологічної моделі розвитку, вибором форм виховного впливу та духовно-релігійної активності дитини. Аналізуються результати емпіричного дослідження ставлень батьків до розвитку духовної і моральної сфер дитини.
The article discusses aspects of the educational process in the context of the formation of spiritual and religious activity of the child. It argues that the educational process in the context of spiritual and religious development of the child is determined by the parents’s individual character of the relations to God, society and themselves, featuresof the socio-psychological model of development, choice of forms of educational influence, spiritual and religious activity of the child. The results of empirical studies the relationship of parents to develop intellectual and moral spheres of the child are discussed in it.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9928
Appears in Collections:Випуск 112

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vus.pdf316.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.