У статті висвітлено питання критеріїв відбору та організації мовного та мовленнєвого
матеріалу для навчання франкомовного говоріння студентів технічних спеціальностей. Автор
розглядає типові професійні уміння фахівців з інформаційних технологій та можливі
комунікативні ситуації їх реалізації як детермінанти раціонального відбору навчального
матеріалу.
В статье освещены вопросы критериев отбора и организации языкового и речевого
материала для обучения франкоязычному говорению студентов технических специальностей.
Автор рассматривает типичные профессиональные умения специалистов по информационным
технологиям и возможные коммуникативные ситуации их реализации как детерминанты
рационального отбора учебного материала.
The article deals with the question of criteriafor selection and organization of language and
speech material for teaching French speaking technical specialties students. The author analyses the
typical professional skills of IT specialists and their possible communicative situations as determinants
of rational selection of educational material.