У статті здійснено аналіз текстової діяльності студентів старших курсів технічних
ВНЗ у ситуаціях науково-дослідницької роботи у процесі навчання англійської мови.
Наголошується на тому, що формування і розвиток умінь текстової діяльності потребує
використання комплексу стратегій роботи з текстом. Запропоновано для ефективного
продукування вторинних текстів сформувати стратегії розуміння науково-технічного тексту.
Виокремлено комунікативно значущі науково-дослідницькі вміння, проаналізовано стратегії
розуміння науково-технічного тексту у ситуаціях науково-дослідницької діяльності.
В статье осуществлен анализ текстовой деятельности студентов старших курсов
технических вузов в ситуациях научно-исследовательской работы в процессе обучения
английскому языку. Подчеркивается, что формирование и развитие умений текстовой
деятельности требует использования комплекса стратегий работы с текстом. Предложено
для эффективного продуцирования вторичных текстов сформировать стратегии понимания
научно-технического текста. Выделены коммуникативно значимые научно-исследовательские
умения, проанализированы стратегии понимания научно-технического текста в ситуациях
научно-исследовательской деятельности.
The article analyzes text processing of senior students of technical universities in situations of
their scientific and research work inthe course of teaching English. It is noted that student research
skills formation and development require the introduction of communicative strategies for text
processing. Strategy for scientifictext comprehension is considered. Communicatively significant
scientific and research skills, analysis of strategiesfor scientific text comprehension in situations of
scientific and research activities are highlighted.