DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 112 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9914
Title: Вища освіта як чинник подолання ціннісного розколу
Authors: Уваркіна, О.В.
Keywords: вища освіта
ціннісний розкол
толерантність
глобалізація
высшее образование
ценностный раскол
толерантность
глобализация
higher education
valued dissidence
tolerance
globalization
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Уваркіна О.В. Вища освіта як чинник подолання ціннісного розколу / О. В. Уваркіна // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 176-183.
Abstract: У статті розглядається проблема ціннісного розколу цивілізації в умовах глобалізації світу. Досліджується роль вищої освіти в знаходженні міжцивілізаційної злагоди, толерантності та солідарності. Проаналізовано сучасні соціологічні дослідження динаміки соціокультурних цінностей молоді у різні періоди. Доведено необхідність розвитку толерантного ставлення у молоді. Аргументується думка, що саме вища освіта з її значним світоглядно-просвітницьким потенціалом здатна донести до широких мас населення усвідомлення необхідності спільних дій, спільного мислення, ціннісної солідарності.
В статье рассматривается проблема ценностного раскола цивилизации в условиях глобализации мира. Исследуется роль высшего образования в нахождении межцивилизационного согласия, толерантности и солидарности. Проанализированы современные социологические исследования динамики социокультурных ценностей молодежи в разные периоды. Доказана необходимость развития толерантного отношения у молодежи. Аргументируется мысль, что именно высшее образование с ее значительным мировоззренческо-просветительским потенциалом способно донести к широким массам населения осознание необходимости общих действий, общего мышления, ценностной солидарности.
The problem of the valued dissidence of civilization in the conditions of globalization of the world is examined in the article. The role of higher education in finding of intercivilization consent, tolerance and solidarity is researched. Modern sociological researches of dynamics of social and cultural values of young people in different periods are analysed. The necessity of development of young people’ tolerant attitude is proved. An idea, that exactly higher education with its considerable viewelucidative potential is able to carry to great masses the population of awareness of necessity of general actions, general thought, valued solidarity is argued.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9914
Appears in Collections:Випуск 112

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uvarkina.pdf282.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.