У статті розглянуто питання доцільного використання організаційних форм навчання
майбутніх учителів технологій з основ дизайну відповідно до дидактичних цілей освітнього
процесу та індивідуальних можливостей студентів. Серед перерахованих форм автор
акцентує увагу на лекції як такої, що виконує інформаційну, виховну та розвивальну функції,
представлено види лекцій та їхні переваги.
В статье рассмотрен вопрос целесообразного использования организационных форм
обучения будущих учителей технологий по основам дизайна в соответствии с дидактичными
целями образовательного процесса и индивидуальными возможностями студентов. Среди
перечисленных форм автор акцентирует внимание на лекции как таковой, что выполняет
информационную, воспитательную и развивающую функции, представлены виды лекций и их
преимущества.
In the article the question of the expedient use of organizational forms of studies of future
teachers of technologies from bases of design is considered in accordance with the didactics aims of
educational process and individual possibilitiesof students. Among the transferred forms author
accents attention on a lecture as such, that executes informative, educator and developing functions.
The types of lectures and their advantages are presented.