DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 112 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9912
Title: Організаційні форми навчання майбутніх учителів технологій з основ дизайну
Authors: Слабко, В. М.
Keywords: організаційні форми навчання
лекція
дидактична мета
функції
пізнавальна діяльність
майбутні вчителі технологій
организационные формы обучения
лекция
дидактическая цель
функции
познавательная деятельность
будущие учителя технологий
organizational forms of studies
lecture
didactics purpose
functions
cognitive activity
future teachers of technologies
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Слабко В. М. Організаційні форми навчання майбутніх учителів технологій з основ дизайну / В. М. Слабко // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 164-170.
Abstract: У статті розглянуто питання доцільного використання організаційних форм навчання майбутніх учителів технологій з основ дизайну відповідно до дидактичних цілей освітнього процесу та індивідуальних можливостей студентів. Серед перерахованих форм автор акцентує увагу на лекції як такої, що виконує інформаційну, виховну та розвивальну функції, представлено види лекцій та їхні переваги.
В статье рассмотрен вопрос целесообразного использования организационных форм обучения будущих учителей технологий по основам дизайна в соответствии с дидактичными целями образовательного процесса и индивидуальными возможностями студентов. Среди перечисленных форм автор акцентирует внимание на лекции как таковой, что выполняет информационную, воспитательную и развивающую функции, представлены виды лекций и их преимущества.
In the article the question of the expedient use of organizational forms of studies of future teachers of technologies from bases of design is considered in accordance with the didactics aims of educational process and individual possibilitiesof students. Among the transferred forms author accents attention on a lecture as such, that executes informative, educator and developing functions. The types of lectures and their advantages are presented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9912
Appears in Collections:Випуск 112

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slabko.pdf264.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.