DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 112 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9904
Title: Текстоцентричний підхід у побудові лінгводидактичних стратегій навчання в університеті
Authors: Любашенко, О. В.
Keywords: текстоцентричний підхід
лінгводидактичні стратегії
навчальний текст
фаховий науковий текст
текстоцентрический подход
лингводидактические стратегии
учебный текст
профессиональный научный текст
text-based approach
linguo-didactic strategies
training text
professional scientific text
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Любашенко О. В. Текстоцентричний підхід у побудові лінгводидактичних стратегій навчання в університеті / О. В. Любашенко // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 107-113.
Abstract: У статті викладено сучасне розуміння побудови ефективних планів виконання для різних лінгводидактичних завдань навчання в університеті. На думку автора, текстоцентричні стратегії навчання в цілому добре підходять для структурування знань і навчання професійного мовлення. Проте успішне навчання залежить від інтерпретації поняття “навчальний текст” і систематичного відбору наукових та професійних текстів для студентів.
В статье представлено современное понимание построения эффективных планов выполнения для различных лингводидактических задач обучения в университете. В соответствии с точкой зрения автора, текстоцентрические стратегии обучения в целом хорошо подходят для структурирования знаний и обучения профессиональному языку. Тем не менее, успешное обучение зависит от интерпретации понятия “учебный текст” и систематического отбора научных и профессиональных текстов для студентов.
The article represents modern understanding ofbuilding efficient execution plans for the different linguo-didactic tasks in the University. According to author’s standpoint, text-based training strategies in general are well-suited for structuring knowledge and the acquisition professional language. However, successful learning depends on the interpretation of the concept of "Training text" and systematic selection of scientific and professional texts for students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9904
Appears in Collections:Випуск 112

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyubashenko.pdf295.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.