У статті викладено сучасне розуміння побудови ефективних планів виконання для різних
лінгводидактичних завдань навчання в університеті. На думку автора, текстоцентричні
стратегії навчання в цілому добре підходять для структурування знань і навчання
професійного мовлення. Проте успішне навчання залежить від інтерпретації поняття
“навчальний текст” і систематичного відбору наукових та професійних текстів для
студентів.
В статье представлено современное понимание построения эффективных планов
выполнения для различных лингводидактических задач обучения в университете. В
соответствии с точкой зрения автора, текстоцентрические стратегии обучения в целом
хорошо подходят для структурирования знаний и обучения профессиональному языку. Тем не
менее, успешное обучение зависит от интерпретации понятия “учебный текст” и
систематического отбора научных и профессиональных текстов для студентов.
The article represents modern understanding ofbuilding efficient execution plans for the
different linguo-didactic tasks in the University. According to author’s standpoint, text-based training
strategies in general are well-suited for structuring knowledge and the acquisition professional
language. However, successful learning depends on the interpretation of the concept of "Training text"
and systematic selection of scientific and professional texts for students.