DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 16(21) Частина 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9852
Title: Теоретичне узагальнення поняття пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору у майбутніх учителів музики Китаю та основні результати його формування
Authors: Лі, Чжаофен
Keywords: познавательный интерес
украинский песенный фольклор
learned interested
Ukraine songs folk
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Лі Чжаофен Теоретичне узагальнення поняття пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору у майбутніх учителів музики Китаю та основні результати його формування / Чжаофен Лі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16 (21). - C. 89-92.
Abstract: В статье предложены основые научно-теоретические выводы, практические наработки и достижения автора в результате проведенного експериментального исследования. В данном материале представлено новое решение проблемы формирования познавательного интереса к украинскому песенному фольклору у будущих учителей музыки Китая, очерчены возможные решения намеченных задач
In this article is noted some sciences and theoretic results, practice doing and methods of use and author successes of its experimental doing. In its materials present the new decisions of the problem of forming learned interested for Ukraine songs folk among future China teachers of music, projected possible decisions plan tasks
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9852
Appears in Collections:Випуск 16(21) Частина 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Chzhaofen.pdf322.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.