DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 26 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/983
Title: Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання
Authors: Бондар, С. П.
Keywords: активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів
особистісні знання учня
примусовий характер навчання
методи активізації навчально-пізнавальної діяльності
сутність
класифікація
activation of educational-cognitive activity of students
personality knowledges of student
forced character of studies
methods of activation of educational-cognitive activity
essence
classification
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бондар, С. П. Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання / С. П. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 26. – С. 184-189.
Abstract: В статті аналізуються негативні наслідки примусового характеру навчання, розглядаються методи навчання, які активізують навчально-пізнавальну діяльність учнів: їх сутність, переваги, класифікація.
In the article analysed negative consequences of the forced character of teaching, methods are examined teaching, arousal educational-cognitive activity of student: their essence, dignities, classification.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/983
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf235.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.