DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9643
Title: Культурно-історичні засади формування полікультурної освіти
Authors: Бахов, І. С.
Keywords: полікультурна освіта
культурні цінності
толерантність
поликультурное образование
культурные ценности
толерантность
multicultural education
cultural values
tolerance
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бахов І. С. Культурно-історичні засади формування полікультурної освіти / І. С. Бахов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 16. - C. 35-39.
Abstract: У статті розглядається проблема культурно-історичних засад формування полікультурної освіти. Підкреслено актуальність проблеми, досліджено комплекс історичних і соціально-культурних чинників, а також філософсько-педагогічних і психологічних детермінант, які дозволяють виділити найбільш поширені підходи до розуміння сутності полікультурного освіти. Обґрунтовано завдання та основні принципи полікультурної освіти. Сутність полікультурної освіти розглядається як вид цілеспрямованої соціалізації студентів, що забезпечує формування соціально-настановних і ціннісно-орієнтаційних схильностей студентів до міжкультурної комунікації і обміну.
В статье рассматривается проблема культурно-исторических основ формирования поликультурного образования. Подчеркнута актуальность проблемы, исследован комплекс исторических и социально-культурных факторов, а также философско-педагогических и психологических детерминант, позволяющие выделить наиболее распространенные подходы к пониманию сущности поликультурного образования. Обосновываются задачи и основные принципы поликультурного образования. Сущность поликультурного образования рассматривается как вид целенаправленной социализации студентов, обеспечивающий формирование социально-установочных и ценностно-ориентационных предрасположенностей студентов к межкультурной коммуникации и обмену.
The article focuses on the analysis of cultural and historical bases of formation of multicultural education. The author highlights the topicality of the problem, investigates the complex of historical and socio-cultural factors, as well as philosophical and pedagogical and psychological determinants that allow to identify the most common approaches to understanding the importance of multicultural education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9643
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakhov.pdf259.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.