У статті розглядається проблема розвитку самостійності у студента, що реалізується в системі особистісно-орієнтованого підходу та заснована на базовій моделі трьох складових: "мотивація – осмислення – розмірковування", яка формує в нього навички роботи з отриманою інформацією і спрямована на пробудження творчої активності. Усі ключові напрямки поліфункціональної моделі навчання складають єдиний ланцюг між світоглядним, моральним, естетичним, що розвиває елементами, які і є гарантом системи освіти в питаннях самостійності студента.
В статье рассматривается проблема развития самостоятельности у студента, которая реализуется в системе личностно-ориентированного подхода и основана на базовой модели трех составляющих: "мотивация – осмысление – размышление", которая формирует у студента навыки работы с полученной информацией и направлена на пробуждение творческой активности. Все ключевые направления полифункциональной модели обучения составляют единую цепь между мировоззренческим, нравственным, эстетическим, развивающимся элементами, которые и являются гарантами системы образования в вопросах самостоятельности студента.
One of the mechanisms to solve the problem of reforming the system of vocational education is differentiation of training to develop students taking into consideration their interests and abilities. Moreover, the differentiation assumes the conditions under which it is important not what a person should be, but what the main ways of its formation in the system-social concept of education with the general features of pedagogical genesis in mind will be.