У статті розглядається проблема педагогічної підтримки творчого розвитку майбутніх перекладачів при навчанні нетрадиційним – дистанційним формам зайнятості з використанням технологій дистанційного навчання; з’ясовуються основні категорії набувачів педагогічної підтримки та методи їх педагогічної підтримки; визначаються умови успішності педагогічної підтримки, очікувані результати, мотиваційні аспекти для держави в організації педагогічної підтримки навчання населення, етапи її здійснення; обґрунтовується необхідність підтримки творчого розвитку особистості перекладача при навчанні дистанційним формам зайнятості.
В статье рассматривается проблема педагогической поддержки творческого развития будущих переводчиков при обучении нетрадиционным – дистанционным формам занятости с использованием технологий дистанционного обучения; выясняются основные категории пользователей педагогической поддержки и методы их педагогической поддержки; определяются условия успешности педагогической поддержки, ожидаемые результаты, мотивационные аспекты для государства в организации педагогической поддержки обучения населения, этапы ее осуществления; обосновывается необходимость поддержки творческого развития личности переводчика при обучении дистанционным формам занятости.
The article focuses on proving the problem of pedagogical support creative development of future translators in teaching non-traditional – remote forms of employment, using distance learning technologies; clarified the main categories of users pedagogical support and methods of educational support; determined by the conditions of success of pedagogical support, the expected results, the motivational aspects for the state in the organization of pedagogical support training of the population, the stages of its implementation; substantiates the need to support the creative development of the personality of an interpreter during training remote forms of employment.