Статтю присвячено дослідженню науково-теоретичних витоків проблеми формування творчого потенціалу майбутніх магістрів дошкільної освіти. На основі аналізу педагогічної теорії та практики проаналізовано роль творчих якостей особистості педагога у майбутній творчій діяльності. Творчий потенціал визначено основною якістю творчої особистості та джерелом творчої діяльності фахівця дошкільної освіти в умовах дошкільного навчального закладу. Проаналізовано специфіку та складність формування творчого потенціалу магістра дошкільної освіти та основні його детермінанти.
Статья посвящена исследованию научно-теоретических истоков проблемы формирования творческого потенциала будущих магистров дошкольного образования. На основе анализа педагогической теории и практики проанализирована роль творческих качеств личности педагога в будущей творческой деятельности. Творческий потенциал определено основным качеством творческой личности и источником творческой деятельности специалиста дошкольного образования в условиях дошкольного образовательного учреждения. Проанализирована специфика и сложность формирования творческого потенциала магистра дошкольного образования и основные его детерминанты.
The article deals with the investigation of scientific and theoretical origins the problem of formation the creative potential of future masters of preschool education. The role of creative qualities of teacher’s personality in future creative activities is analyzed on the basis of educational theory and practice. The creative potential is identified as the basic quality of creative personality and the source of creative specialist of preschool education in preschool educational institution.