DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9616
Title: Забезпечення професійної готовності викладачів до здійснення дистанційного навчання студентів
Authors: Зайцева, І. О.
Keywords: 378.018.43:004.7
професійна готовність викладача
формування
критеріальні характеристики
діагностика
профессиональная готовность преподавателя
формирование
критериальные характеристики
диагностика
professional readiness of the teacher
formation
criterial characteristics
diagnostics
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Зайцева І. О. Забезпечення професійної готовності викладачів до здійснення дистанційного навчання студентів / І. О. Зайцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 82-87.
Abstract: У статті розглядається проблема формування професійної готовності викладачів вишів до роботи в системі дистанційного навчання. З’ясовано сутність поняття “готовність”, уточнено трактування готовності педагогів до реалізації дистанційних технологій. Обґрунтовано показники та рівні сформованості, критеріальні характеристики зазначеної готовності. Досліджено структуру професійної готовності викладачів до застосування дистанційного навчання. Визначено організаційно-педагогічні умови формування готовності викладачів до здійснення дистанційних освітніх технологій у вищій школі. У статті описані результати діагностики рівня готовності педагогів до впровадження дистанційного навчання.
В данной статье рассматривается проблема формирования профессиональной готовности преподавателей вузов к работе в системе дистанционного обучения. Выяснено сущность понятия “готовность”, уточнена трактовка готовности педагогов к реализации дистанционных технологий. Обоснованно показатели и уровни сформированности, критериальные характеристики указанной готовности. Исследована структура профессиональной готовности преподавателей к применению дистанционного обучения. Определены организационно-педагогические условия формирования готовности преподавателей к осуществлению дистанционных образовательных технологий в высшей школе. В статье описаны результаты диагностики уровня готовности педагогов к внедрению дистанционного обучения.
This article deals with the problem of professional readiness formation of high school teachers to work in distance learning system. The essence of the concept of “readiness” is clarified, the interpretation of readiness of teachers for the implementation of distance technologies is refined. Rates and levels of formation, criterial characteristics of this concept are justified. The structure of professional readiness of teachers to the use of distance learning is investigated. The organizational and pedagogical conditions of formation of readiness of teachers for the implementation of distance learning technologies in higher education are defined. The article describes the results of the diagnostic level of readiness of teachers to the implementation of distance learning.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9616
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaitseva.pdf325.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.