У статті досліджуються особливості навчання аудіювання студентів-економістів. Розглядаються загальні питання щодо формування аудитивної компетентності, виділяються аудитивні вміння, зазначаються особливості та труднощі процесу аудіювання, питання модернізації технологій навчання англійської мови як іноземної в межах професійного спрямування. Актуальність дослідження обумовлено зв’язком із розвитком та становленням міжнародної ділової активності нашої держави.
В статье исследуются особенности обучения аудированию студентов-экономистов. Рассматриваются общие вопросы формирования аудитивной компетентности, выделяются аудитивные умения, указываются особенности и трудности процесса аудирования, вопрос модернизации технологий обучения английскому языку как иностранному в рамках профессионального направления. Актуальность исследования обусловлена связью с развитием и становлением международной деловой активности государства.
The article explores the peculiarities of listening comprehension in teaching future international economists. The general issues of listening competence formation are considered here, listening skills are distinguished; the characteristics and difficulties of the listening process , the question of technology upgrading of teaching English as a foreign language for specific purpose are specified. The actuality of the research is caused by the development and establishment of international business activity of our state.